A avea un partener CSS potrivit este o mare avantaj pentru fiecare proprietar de magazin online care utilizează campanii de Shopping sau Dynamic remarketing sau care ia în considerare încă aceste opțiuni. Unele pot să economisească până la 20% din clicuri fără niciun fel de taxe.

În regulă, ce se întâmplă dacă cineva ar dori mai mulți parteneri CSS, este posibil? Desigur că da. În afară de partenerul CSS Shopping in EU, magazinul online poate utiliza și alți parteneri CSS competitivi, sau chiar Google CSS.

Un cont Google Ads ar fi conectat la mai multe conturi Merchant, de exemplu trei, și astfel pot acoperi mai multe poziții cu un singur produs. Dacă un comerciant ar dori să promoveze iPhone 11 Pro, căutarea ar arăta astfel:

  • iPhone 11 Pro Max,
  • iPhone 11 Pro 256GB Silver,
  • iPhone 11 Pro 64GB Black.

Acest lucru înseamnă că de la un singur comerciant nu va fi același produs de trei ori în Shopping (iPhone 11 Pro Max), ci trei variante de la trei parteneri CSS diferiți.

Dacă bugetul dvs. pentru publicitate este suficient, acesta este și o modalitate de a vă mări prezența pe piața online.

Care sunt avantajele și dezavantajele de a avea mai mulți parteneri CSS?

Aceasta poate fi o oportunitate bună pentru comercianții online să obțină performanțe și mai bune pentru reclamele lor. Puteți obține mai multe clicuri, mai mulți vizitatori, dar acest lucru va costa mai mult decât utilizarea doar a unui singur partener CSS.

AvantajeDezavantaje
Puteți ajunge la mai multe pozițiiAr putea fi mai costisitor financiar
Mai multe vizite pe site-ul dvs.Administrarea produselor este mai dificilă
Mai multe conversiiMai multe conturi de comerciant
Puteți păstra Google CSSUtilizarea unui alt partener CSS ar putea fi costisitoare

Dacă doriți să încercați utilizarea mai multor parteneri CSS sau pur și simplu nu doriți să renunțați la Google CSS, puteți folosi programul nostru complet gratuit.

Care este procedura pentru solicitarea unui alt partener CSS?

Dacă decideți să păstrați Google CSS și doriți să utilizați și CSS-ul nostru, completați pur și simplu formularul nostru de înregistrare. Care este procedura?

  • Pe site-ul nostru, faceți clic pe butonul „Vreau să utilizez serviciul CSS„.

  • Completați toate informațiile obligatorii.

  • Sub câmpul „Program”, selectați „Doresc să creez un nou cont Google Merchant”.
procedura de creare a unui cont Google Merchant
  • Echipa noastră de suport vă va contacta cu pașii următori. Va trebui să ne trimiteți informații de bază despre contul dvs. (nume, țară, adresă de e-mail).

  • Ulterior, vă vom crea un nou cont Merchant Center, care va fi sub umbrela noastră CSS MCA, acolo unde veți avea drepturi depline.
  • După crearea contului dvs., va trebui să conectați contul dvs. Merchant cu contul dvs. Google Ads. Apoi, trebuie doar să încărcați fluxul dvs. de produse și puteți începe să vă promovați.
  • Gata, acum aveți doi parteneri CSS pentru reclamele dvs.

De ce creăm un cont Merchant Center pentru dvs.?

Pentru a aplica serviciul CSS, Google trebuie să „comute” contul dvs. Merchant sub MCC-ul partenerului CSS. Putem sări peste acest proces simplu prin crearea directă a unui cont Merchant sub MCC-ul nostru, astfel încât programul CSS să fie aplicat imediat.

Suntem nerăbdători să vă avem înregistrat!